Wednesday, September 26, 2012

We just got Best Of 2012 Honolulu Furniture stores award!! 2012年 ホノルル・最優秀家具店賞を受賞

We just got BEST of 2012 Honolulu Furniture stores award! We really glad to hear about this award. We try to bring Japanese culture and great technique to Local people. This award is really mean to us. Thank you very much for support us. サンナカ・ウェスト LLC は      2012年 ホノルル・最優秀家具店賞を受賞致しました。 私たちは、この受賞をこころから嬉しく思います。 私達は日本の文化とすぐれた技術を地元の方々へ     お届けしています。 この賞は私どもにとっても、とても意味のある賞です。 サポートして頂きありがとうございました。

このブログを読まれましたら、是非クリックして下さい
ありがとうございます。

============================


ハワイの日本の家具・インテリア専門店~徒然なる戯言~

No comments:

This time as well, the vanning of the container destined for Hawaii has been completed

Aloha! Thank you for always choosing Sannaka West. This time as well, the vanning of the container destined for Hawaii has been completed, a...